Pengenalan Diri


 

NAMA : NURMAISURAH BINTI SAKIRIN

NO ID : IDI22-08-094

KELAS : DEC 2C    

 

        Assalamualaikum dan selamat datang ke blog saya. Nama saya NURMAISURAH BINTI SAKIRIN, dan boleh sahaja panggil saya Mai. Saya lahir pada 21 Oktober 2004 di Hospital Raja Perempuan Zainab II Kota Bharu. Saya tinggal di Pengkalan Chepa, Kota Bharu, Kelantan. Saya merupakan anak ke-empat daripada enam orang adik beradik. Ibu saya bekerja sebagai guru Sains di S.M.K Pengkalan Chepa II, namun ayah saya pula tidak mampu bekerja lagi sejak menghidap kencing manis yang semakin teruk dua tahun baru ini. Disebabkan itu, saya ingin segera melanjutkan pelajaran saya ke kolej atau universiti mengikut bidang yang lebih saya mahir dan minat, iaitu bahasa Inggeris. Oleh itu, saya mengambil bidang kos Diploma in English Communication (DEC) di Kolej Profesional Mara Indera Mahkota yang merupakan tempat pengajian saya kini.


Comments